سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 تعداد کل بازدید : 291345

  بازدید امروز : 5

  بازدید دیروز : 4

ارتباط با ارواح

 
آن که عوض را باور کند ، در بخشش جوانمرد بود . [نهج البلاغه]
 
نویسنده: محمد ::: شنبه 85/8/6::: ساعت 10:0 صبح

بسم الله الرحمن الرحیم و صل الله محمد و آل الطاهرین
سلام من در این جا میخواهم جهان های روحی را بنویسم تا بعد از مرگ انسان به کجا میرود و چه میشود
دوستان من شروع حرکت مادی انسان از جهان ماده آغاز میگردد بعد از آنکه خداوند هر آنچه را که لازم بود به اشرف مخلوقات یعنی انسان تعلیم داد (منظورم عالم قبل از این عالم است)و از او عهد و پیمان بگرفت برای عمل به آنها و حرکت به سوی خداوند شپس او را به اسفل السافرین فرستاد .انسان ها از بدو تولد آفرینش در ازل(تاریخی بی منتها به عقب)شروع حرکت به سوی خداوند را آغاز نموده است.
دوستان من .در اینجا من بصورت روان جهان های روحی رو براتون توضیح میدم تا کاملا متوجه بشید.
------------------------------------------
جهان اول:
انسان از ازل تا کنون که تاریخی را بر آن متصور نیستیم در حرکت می باشد و فعلا به مراحل آزمایش در جهان مادی که به نام جهان اول نام گذاری شده رسیده.
جهان اول شامل تمام مراحل سیر تکاملی انسان در ماده میگردد حالا از چه زمانی تا چه زمانی خداوند آگاه است و تمام کاینات تا چشم کار میکند و تا جایی که حتی قوی ترین تلسکوپ ها برای پایان آن حدی متصور نیستند با تمام ممکنات و موجودان.جهان اول نامیده میشود.
وقتی انسان به واسطه ی مرگ از جهام اول فارغ میشویم جهان دوم یا حالا هر اسمی که بتوان مقتضیات بر آن نام نهاد مثلا جهنم یا جهان ظلمت یا برزخ آغاز میگردد.
من در اینجا بهترین نام را که همراه با خصوصیات آن است بر آن می نهیم و آنرا جهان ظلمت می نامیم.
کسانی که به واسطه اعمال و عدوم تکامل مقرره غیر صحیح خود را لایق آن جهان میگردانند پس از طی تطور از آن جهان خارج میگردند
هم چنانکه در قرآن آمده خداند هفت جهان بالای این جهان آفرید که هر کدام طبقه ای از بهشت نامیده شدند.جهان دوم سوای جهان های هفتگانه می باشد.میتوان در مجموع از نه جهان اسم برد که نهمی را جهان نتوان گفت بلکه ماورای جهان ها نامیده می شود که شامل بی نهایت جهان است.ما چون اسمی بر آن نمیتوانیم بگذاریم و از قدرت درک ما خارج است فقط از لغت ماورای جهان ها استفاده می نماییم.که جهان ضد ماده می باشد.
جهان سوم روحی.طبقه اول بهشت شمرده میشود و جهان چهارم طبقه دوم الی جهان هشتم .طبقه ششم و ماورای جهان ها طبقه ی هفتم که شامل بی نهای محدوده های غیر قابل فهم و درک و ناشناختی برای ما است.فرمان خداوند در مرحله اول به لوح محفوظ وارد و در آن ثبت میگردد ار آن پس به عالم ملکوت به سطوح جهان نهم که در راس حضرت محمد(ص)نماینده خداوند و بعد از او حضرت امیرالمومنان علی(ع)و امامان معصوم که در اعلی مرتبه یعنی
ماوراء جهان ها قرار داردند.وارد میشوند.
آنان نمایندگان قانون در مرتبه اول می باشد و تمامی امور آفرینش بدانها محول گردیده و اعمال همهء انسان ها را خداوند به واسطه ی آنان قبول می فرماید و او امر خداوند به آنان ابلاغ می گردد و از طریق انان به نماینده قانون در جهان های پایین تر به ترتیب از جهانی به جهان دیگر .تا در تاریخ به نماینده قانون در جهان سوم میرسد.
در جهان نهم چهارده معصوم و پیامبران اولولعزم قرار دارند اما پیامبران اولولعزم که صاحب کتاب هستند تابع رسول خدا می باشند.و به ترتیب پیامبرانی که نسبت به پیامبران اولولعزم دارای درجات کمتری هستند به جهان هاس هستم و هفتم و غیره تعلق دارند.
قانون فقط تا کنون در 7 هفت جهان((هفت طبقه ی بهشت))برتر ما.قرار داشته است.در هر جهان((از جهان سوم به بالا))نقطه ای خاص مجود دارد که به آن منبع قانون میگویند.
در هر جهان برتر.جهان دوم روحی شخصی برگزیده از طرف خداوند مجوددارد که انسان است و او دارای مراتب عالی می باشد و برای انجام ماموریت به جهان پایین تر خود وارد و در آنجا به امر خداوند به عنوان نماینده قانون انجام وظیفه مب نماید.اینان نسبت به افراد جهان مورد ماموریت افراد ناشناخته هستند و بنا به مقتضیات و برای خدمتگذاری از حد جهانی خود به پایین آمده و مثلا در جهان سوم به نام نماینده قانون انجام وظیفه می نمایند.هر جهانی به جز جهان اول و دوم داران نماینده قانون می باشد که تمامی پیام ها از بالا به او ابلاغ و توسط او اجرا میگردد در حقیقت نمایندگان قانون پادشاه آن جهان هستند.
هر نماینده قانون پیکی برای صعود به جهان بالاتر خود دارد که به وسیله او تماس خود را با جهان بالاتر خود برقرار میکند.قانون جهان سوم جهان دوم و جهان اول را نیز در بر میگیرد و این جهان 3 سه جهان در واقع تابع قانون جهان سوم هستند.
نمایندگان قانون جزو والاترین ارواح می باشند که از نطر تکامل نسبت به جهانی که بر آن نظارت دارند تسلط کامل دارند.
این به واسطه انرژی می باشد که از طرف خداوند به نام انرژی قانون به این نمایندگان اعطا میگردد.
به واسطه همین انرژی آنان بر جهان مورد ماموریت خود تسلط کامل پیدا کرده و هر امری نوسط آنها انجام میگرد.
روجی که آماده وارد شدن به جهان مادی میگردد حالا در هر نقطه از کاینات که باشد در مرحله اول بعد از آماده شدن به نقطه قانن فراخوانده میشود و از طرف قانون معلوم می گردد که آن روح چه توانایی دارد و تا چه حدودی میتواند عمل نماید.تمام موارد به واسطه همان نیروی قانون که به رهبر جهان سوم از طرف خداوند اعطاء شده معلوم می گردد و با توجه به توانایی روح مورد بحث و خصوصیات روحی او.زندگی اش در ماده انتخاب و وارد جنین می گردد و قبل از ورود به جنین روی تمام آگاهی های مماورای ماده وب پوششی در جهان قرار میگیرد که دیگر تو از آن اطلاعی پیدا نتواند پیدا کند و بدینصورت در جهان مادی شروع به حیات می نماید.
زندگی ما در ماده زیر نظر قانون شروع و با نظر آن خاتمه می یابد.
امر خداوند به وسیله قانون اجراء میگردد.
قانون در هر زمان چه شب و چه روز چه در بیداری و چه در خواب و مستی و در رویاهایمان بر ما نظارت دارد حتی رویایی که ما ببینیم زیر نظر قانون انجام می گیرد(دوستان خوب توجه کنید)
در رویا با اشخاص یا ارواح گذشتگان ملاقات داریم حتی ارواح حق ورود به روباهای ما را ندارند مگر از جانب قانون به آنها ماموریت داده شده باشد.یعنی کسی سر خود به حیات ادامه نمی دهد.
حتی کسانی که ارتباط روحی برقرار میکنند بدون اینکه خود بدانند ارواحی که با آنها تماس میگیرد از طرف قانون نظارت و دستور میگیرند.


 

لیست کل یادداشت های این وبلاگ