سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 تعداد کل بازدید : 291315

  بازدید امروز : 2

  بازدید دیروز : 9

ارتباط با ارواح

 
به من نوری ببخش که در پرتوش میان مردم گام بردارم و در تاریکی ها بدان راه یابم و در شکّ و شبهه ها روشن شوم . [امام زین العابدین علیه السلام]
 
نویسنده: محمد ::: جمعه 85/6/31::: ساعت 2:0 عصر

زندگی قرینه چیست؟

بسم الله الرحمن الرحیم و صل الله محمد و آل الطاهرین

دوستان بد نیست شما این مطلبی که در اینجا نوشتم رو بخونید.

ضد ماده مساوی معنویات است.خداوند جهان ماده را آفرید و در مقابل آن ضد آن را نیز بوجود آورده است.و با ضد ماده ماده را از بین خواهد برد.

جهان نهم(طبقه).ماورای جهان ها همان جهان ضد ماده است و جزو ناشناختنی ها حضرت امام جعفر صادق علیه السلا فرموده است:اگر کسی دز این جهان به تمامی علوم دست یابد و تا به نهایت آن نیز برسد آفرینشی دیگر است که اگر به آن محدوده وارد گردد ابتدائی ترین موارد آن را درک نخواهد کرد.کل کائنات زیر تسلط خداوند میباشد.خداوند آفرینش را زوج آفریده است.برای هر منفی مثبتی و برای هر مذکری مونثس را آفریده که از اتحاد این دو چنان انرچی بر میخیزد که نهایتی ندارد و نزلزل ناپذیر است یعنی نیمه ها را بوجود آورد.

ضد ماده همان معنویات می باشد.معنویات از بین برنده نفس ماده و شیطان است.قانون ضد ماده است و کسی که در راستای اراده خداوند حرکت کند تبدیل به ضد ماده میگردد و بر ضد نفس ماده حرکت میکند و

رحمن ضد شیطان است .رحمان ضد ماده است و شیطان نفس ماده است زندگی قرینه پاداش گرفتن همان زندگی قرینه است یعنی لایق زندگی کردن در محدوده ضد ماده.

کسانی که مدتی با قدرت تمام اراده را در راستای قصد روح به کار میگیرند باید مدتی در بی عملی بمانند تا تعادل انرژی را برقرار کنند و قصد روح عملی شود.این بی عملی ضد عمل محسوب میگردد و بی عملی مساوی بی تفاوتی نمی باشد.زندگی قرینه آن نیست که شما فکر می کنید بلکه طی زندگی متمادی آن را تجربه کرده اید برای هر عملی عکس العملی و برای هر عملی جرائی زندگی قرینه است.

پیغام هایی که توسط ارواح از قانون میاید بر ضد ماده استوار است که عمل له آنها برابر است با ترکیه نفس.خودسازی و رهایی انسان از ماده که از هم پاشنده نفس ماده در انسان است.

کسانی که بتوانند تمامی مستطیل های انرژی انسانی را به کار اندارند به ضد ماده تبدیل می گردند و ضد ماده ناشناختنی است و لایق ماورای جهان ها یعنی لایق محدوده جهان نهم میگردند یک سالک در ضد ماده است و او بر نفس ماده خود غلبه دارد و آن را در خود از هم می پاشد.

رسول خدا حضرت محمد مصطفی(ص)و ائمه معصومین و پیامبران اولعزم در عین اینکه در ماده زندگی میکردند ضد ماده بودند.

اسنفاده از انرژی قانون ما را به طرف ضد ماده می کشاند وقتی ما نقطه ای از ضد ماده را در خود بوجود می آورین از ماده حدا می شویم یعنی هر نقطه از تعالیم دینی خود منبعی از ضد ماده و عمل کردن به آن ما را به ضد ماده نزدیک میکند.

نور طلائی ضد ماده است.

هر انسان راستگو هرگز وجدانش نمی گذارد دروغ بگوید وجدان او ضد نفس ماده است.

هر انسان راشتگو هرگز وجدانش نمی گذارد دروغ بگوید وجدان او ضد نفس ماده است.

کتاب اصلی حضرت مسیح علیه السلام که تحریف شده است و اصل آن در زمان های آینده آشکار خواهد شد دز آن اشاره شده به حرکت و قانون که دز زمان آشکار شدن کتاب اصلی مسیحیان خود به خود دین محمدی را قبول خواهند کرد چون تعالیم آن ضد ماده و بر ضد نفس اعمال شده افراد مغرضی که تحریف در کتاب آسمانی به نفع خود کرده اند می باشد.

مسیحسان و مکاتب دیگر به خیال خود به راه خدا میروند غافل از آن که دین اسلام ضد هرگونه تفرقه در ادیان الهی است و برای از هم پاشیدن تفرقه به صورت دین کامل آمده است و ضد تفرقه است.اگر ضد ماده را به صد واحد تقسیم کنیم 50 % درصد آن از موراد ذکر شده بالا و 30% درصد آن به نیمه ها با روح های موافق تعلق میگیرد و بیست درصد آن ذوب شدن در درگاه الهی را شامل میگردد.

کسی به واحد نهم یا جهان ضد ماده که در ماورای جهان ها قرار دارد قدم می گذارد که آن را درک کرده باشد و هیچکس آن را درک نمیکند مگر اینکه صد در صد به ضد ماده برابر قانون الهی تبدیل شده باشد.

موفق باشید.

نوشته:محمد


 
<      1   2      

لیست کل یادداشت های این وبلاگ