سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 تعداد کل بازدید : 291063

  بازدید امروز : 2

  بازدید دیروز : 1

ارتباط با ارواح

 
مجلس دانش، باغ بهشت است . [امام علی علیه السلام]
 
نویسنده: محمد ::: پنج شنبه 85/7/20::: ساعت 3:0 صبح

چگونگی بیدار کردن ضمیر ناخود آگاه

-----------------------------

بسم الله الرحمن الرحیم و صل الله محمد و آل الطاهرین

شما بعد از کمی تمرین که انشاالله همین امروز فردا تمرینات روحی را در وبلاگ و انجمن قرار میدهم متوجه خواهید شد که ضمیر ناخودآگاه چگونه شخصی را از خواب بیدار میکنید.اینک به چند حالا آن اشاره میکنم.

1-روش تکان دادن:شما در خواب احساس خواهید کرد کسی شما را تکان داده میگوید که برخیز.شما فکر خواهید کرد یکی از اعضای خانواده تان است که شما را تکان داده بیدار می کند ولی بعد از بیداری با کمال تعجب متوجه خواهید شد که اطاق تاریک است کسی در آن نیست و یا اگر کسی در اطاق باشد او نیز در خواب است.

2-روش زنگ زدن:چون شما به این مسئله عادت کرده اید که با زنگ ساعت یا زنگی درب یا زنگ موبایل.. از خواب بیدار شوید لذا در موقع لازم احساس خواهید کرد که زنگی به صدا در آمده که شما به صدای آن بیدار خواهید شد ولی پس از بیداری با تعجب بسیار متوجه خواهید شد که هیچ زنگ یا حتی ساعت زنگداری بصدا در نیامده است.

3-شنیدن صدای یکی از دوستان:شما در ساعت دلخواه یکباره در خواب صدای یکی از دوستان مورد علاقه و محبت تان را خواهید شنید که از شما میخواهد بیدار شوید.شما بیدار شده به جستجوی او خواهید پرداخت ولی باز خواهید فهمید که صدای دوستی وجود ندارد.

4-شندین صدای یکی از بستگان:شما در این روش در حالت خواب.در زمان دلخواهتان صدای یکی از برادران وخواهران یا والدین و دیگر بستگان خود را خواهید شنید که پی در پی شما را صدا کرده و دعوت به بیداری می کند.شما با تصور کامل به اینکه این صدا واقعی است و صدا کننده بالای سر شماست از خواب بیدار خواهید شد و لی باز با کمال تعجب مو شگفتی متوجه خواهید شد که کسی جز ضمیر ناخود آگاه شما نبوده است.

گفتنی است که ضمیر ناخودآگاه برای بیدار کردن شخص.روش های مختلف و متنوعی را انتحاب میکند که من مهمترین آنها را بیان کردم.

اینکه شما متوجه می شوید که ضمیر ناخودآگاه انسان دارای قدرت بزرگ و شگفت آوری است و بنابراین افکاری که(چه افکار مثبت و چه افکار منفی) در آن نفوذ می کنند مسیر زندگی را تعیین خواهد کرد.

موفق باشید

نوشته:محمد


 

لیست کل یادداشت های این وبلاگ