سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 تعداد کل بازدید : 291106

  بازدید امروز : 5

  بازدید دیروز : 14

ارتباط با ارواح

 
اگر در کسى خصلتى شگفت دیدید ، همانند آن را انتظار برید چه طبیعت او وى را بر انگیزاند دیگر بار ، بر کردن چنان کار . [نهج البلاغه]
 
نویسنده: محمد ::: شنبه 85/8/6::: ساعت 10:0 عصر

بسم الله الرحمن الرحیم و صل الله محمد و آل الطاهرین

شما هم میتوانید خود را هیپنوتیزم کنید.

اینک خوانندگان عزیز این وبلاگ با این سوال مواجه هستند که آیا پس از تحمل زحمات تمرین موفق به خود هیپنوتیزم خواهند شد یا نه؟

در جواب این سوال بایستی بگویم که به نظر من همه افراد بشر میتوانند خود را به عالم هیپنوز ببرند همانطوریکه همه انسان ها خواب می بینند.از تجربیات محققین خواب چنین بر می آید که همه انسان ها دچار حالت رویا می شوند حتی افرادی که کور مادرزاد بوده و در عمر خود هیچ شکلی را ندیده اند آنها نیز خواب می بینند.البته بعشی از افراد بر اساس ساختمان خاص ضمیر ناخودآگاه آنها سریعا" خواب خود را فراموش می کنند لذا چنین می پندارند که خواب ندیده اند.

حالت خواب دیدن گرجه تفاوتی هائی با حالت هیپنوز دارد ولی شباهت هائی نیز بین این دو وجود دارد.ما از این شباهت نتیجه می گیریم که اگر کم استعداد ترین افراد ایز شروع به تمرین خود هیپنوتیز نمایند قادر خواهند بود که خود را هیپنوتیزه کنند.

اگر اشتباه نکنم در این وبلاگ مطلبی در این مورد نوشتم که افراد بشر از نشر هیپنوز پذیری تفاوتهائی با همدیگر دارند ولی جتی کم استعداد ترین افراد از نظر هیپنوز پذیری نیز میتوانند خود را به حالت های عمیق هیپنوز برسانند با این شرط که جلسات تمرین آنها زیاد بوده از فنون جالب و مفید تر استفاده نمایند.که من دو تا تمرین در وبلاگ نوشتم انشاالله در آینده بیشتر هم میشه.

تذکر این نکته لازم است که شما برای هیپنوتیزه کرده خود بایستی از اصول و فنون صحیح و مهم و مفید استفاده نمائید.که همانطور که در بالا قید شد دو تا تمرینی که من در وبلاگ قرار دادم مفید می باشد .که زیاد هم خواهد شد.

سایه ء حق بر سر بنده بود***عاقبت جوینده یابنده بود

موفق باشید

محمد


 

لیست کل یادداشت های این وبلاگ