• وبلاگ : ارتباط با ارواح
  • يادداشت : آموزش ارتباط با ارواح(روش کتابت)
  • نظرات : 3 خصوصي ، 5 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + حامد 
    سلام .
    سوالي داشتم
    قبل از ائمه اطهار , مردم با چه مستمسکي در ارتباط با ارواح موفق ميشدند ؟
    در همين زمان هم بيش از پنج ميليارد نفر به ائمه اطهار اعتقاد ندارند . از آنها کساني وجود دارد که با ارواح ارتباط برقرار ميکنند . در فرهنگهاي متعددي اين ارتباط با موفقيت انجام ميشود .
    به نظر شما آنان در حين و قبل از اين کار به ائمه اطهار مستمسک ميشن يا اين تمسک نيز يکي از بيشمار راه هاي ارتباط با ارواح است ؟

    من انجامش دادم دستم داره تکون ميخوره ترو خداه يک نفر بهم بگه اگر نخوام دستم تکون بخوره بايد چه کار کنم
    + بهنام 
    سلام...
    چند سالي هست که در خواب مرگ اطرافيانم رو ميبينم و بهشون تذکر ميدم اولش خيلي ميترسيدم اما اکنون که باعث نجات بنده اي هستم خرسند ميشم.
    در خواب کسي هست که بهم الهام ميده که اين خواب حتمي هست اما نميتونم باهاش در بيداري و هوشياري ارتباطي برقرار کنم کسي هست که بتونه بهم کمکي کنه در اين رابطه ؟
    09359761135

    + داود 
    سلام من اين کار رو انجام دادم البته با روشي متفاوت انقدر ادامه دادم که به طور ناخود آگاه دستم روي کاغذ مينوشت و روح خودش را به عنوان يک شهيد معرفي کرد خيلي به من کمک کرد ايمانم رو قوي کنم بعد از يک هفته با من خدا حافظي کرد ولي بازهم نا خود آگاه مينوشتم اول فکر کردم همان شهيد قبليه تا اينکه متوجه تناقض بين صحبت هاش شدم وقتي ازش سوأل کردم کيه گفت من شيطان هستم و در جهنم منتظرت هستم بعد از اون نتونستم با اطمينان نوشتار کنم چون شيطان رجيم خودش را جاي ارواح معرفي مي کرد خيلي دوست دارم اين کار رو بدون دخالت شيطان انجام بدم ولي نمي دونم چطور؟
    + علي 

    با سلام

    راستش شرط موفقيت در ارتباط با ارواح از روش كتابت وجود يك مديوم در جلسه ميباشد . خاموش و روشن بودن و تعداد حضار در جلسه هم مهم نيست . اگر مدوم در كار نباشه ارتباطي هم وجود نخواهد داشت . اينا به اين دليل گفتم كه خوانندگان محترم بدونن احضار ارواح براي هر كسي ميسر نيست .